Hieronder een overzicht van veel voorkomende vragen én de bijbehorende antwoorden. Staat uw vraag er niet bij, neemt u dan
-contact- met ons op.
Een kijkje achter de schermen bij TrailerPlus? Bekijk onze virtuele tour!


CONTACT

Jullie zijn een webwinkel, maar kan ik ook jullie ook bellen voor vragen of een telefonische bestelling?

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag tussen 08.00 en 12.00 uur

op telefoonnummer 0528-854 443

Hier kunt u terecht met uw vragen over artikelen of bijvoorbeeld de orderstatus.

We verwerken géén telefonische bestellingen.

U kunt ons ook via WhatsApp benaderen. Dat is erg handig met foto's en technische vragen. Ons speciale Klantenservice WhatsApp nr is 06 11 44 88 18

WhatsApp met ons!

 


NIEUWE KLANT

Ik heb geen KvK inschrijving. Kan ik wel bij TrailerPlus kopen?

Iedereen kan klant worden. De site is juist gericht op particulieren. Vandaar ook de prijzen inclusief BTW. Voor regelmatig terugkerende zakelijke klanten hebben we aparte regelingen. Voor verdere informatie over de tarieven voor zakelijke klanten kunt u contact opnemen met onze klantenservice. De klantenservice is bereikbaar op maandag t/m donderdag van 8.00-12.00u op 0528-854 443.

Waarom vragen jullie naar mijn telefoonnummer?

We bellen klanten (bijna) nooit, maar vinden uw telefoonnummer erg handig bij uw afwezigheid tijdens bezorging. De vervoerder kan dan meteen contact opnemen met u. Een mobiel nummer is dan erg praktisch.


Wat kan ik verwachten van jullie Nieuwsbrief?

Met enige regelmaat versturen we Nieuwsbrieven. We doen dit hoofdzakelijk om u op de hoogte te brengen van nieuwe of gewijzigde artikelen. Verder is de Nieuwsbrief informatief van aard .

Rond de vakanties en feestdagen informeren we via de Nieuwsbrief hoe we omgaan met aangepaste verzenddagen etc.

Bestel nu!


VERZENDING

Versturen jullie een as voor €niks?

We rekenen standaard € geen verzendkosten voor orders vanaf € 75.- 

klik -hier- voor meer info over verzenden en retourneren

 
Wie komt er bezorgen?

We versturen onze bestellingen met PostNL.  Zodra uw bestelling wordt verstuurd ontvangt u een mail met een Track&Trace code. Zo kunt u uw bestelling altijd volgen via Track&Trace 


Wat zijn de kosten voor REMBOURS?

De kosten voor Rembours (betaling bij aflevering) bedraagt voor Nederland en België

- bij een orderbedrag tot € 75 betaalt u € 17,50 ( € 7,50verzendkosten en € 10 toeslag voor rembours)

- bij een orderbedrag boven € 75 betaalt u € 10 (u betaalt geen verzendkosten maar alleen € 10 toeslag voor rembours) 

 

Wat zijn de openingstijden?

Onze online webshop is 24/7 geopend.


Kan ik na een geplaatste bestelling nog iets toevoegen?

Nabestellen of een vergeten artikel toevoegen kan zeker. Het beste doet u dat gewoon via de shop en kiest u de normale verzend- en betaalwijze zoals ook bij de eerste order. De shop rekent dan wel verzendkosten. Mocht inderdaad blijken dat e.e.a. gecombineerd kan worden, dan zullen we een waardebon aan uw account koppelen. Vanwege ons geautomatiseerde systeem is handmatig toevoegen erg bewerkelijk en dus tijdrovend.


Moet ik bijbetalen voor zware zendingen?

We kennen géén administratiekosten, kleine orderkosten of iets dergelijks. Bij TrailerPlus betaalt u bij een orderbedrag tot € 75 wel verzendkosten, te weten € 7,50.

Bij een orderbedrag vanaf €75 betaalt u géén verzendkosten.


Mijn bestelling past in een enveloppe, krijg ik geld terug?

We kennen géén administratiekosten of iets dergelijks. Daar staat tegenover dat we ook geen korting op de verzendkosten geven bij kleine zendingen.


Mijn bestelling past makkelijk in een enveloppe, waarom versturen jullie dan toch als pakket en moet ik €€ 7,50 verzendkosten betalen?

Enveloppe zendingen zijn niet te traceren. Als een zending zoekraakt is het risico voor TrailerPlus. Daarom versturen we in principe alles als pakketje zodat het eenvoudiger te traceren is.
 
Hoe zit het met terugsturen?

Artikelen welke niet aan de verwachtingen voldoen, kunt u terugsturen. Wel dient u e.e.a. aan te melden middels ons RETOURFORMULIER (online) Verder dient u een kopie van dit formulier met de zending mee te sturen. Zo hebben wij meteen al uw gegevens bij de hand. Niet voorgemelde zendingen, of geen gegevens in het pakket betekent vertraging in de afhandeling. Uiteraard dienen de retourartikelen ongebruikt en onbeschadigd te zijn.


Versturen jullie ook naar België?

We versturen regelmatig zendingen naar België. De verzendkosten zijn net als verzending binnen Nederland

- bij een orderbedrag tot € 75 betaalt u € 7,50 verzendkosten

- bij een orderbedrag boven € 75 betaalt u geen verzendkosten


Wat zijn de verzendkosten voor zakelijke klanten?

Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan van maandag t/m donderdag van 8.00-12.00u

U kunt ons bereiken op 0528-854 443


 
Wordt er ook op zaterdag bezorgd?
PostNL levert ook op zaterdag. Bij bedrijven wordt een zaterdaglevering niet gegarandeerd omdat er niet altijd iemand bij het bedrijf aanwezig is op zaterdag.

Bezorgen jullie ook op postbus?
PostNL levert NIET af op postbusadressen. Wel kunt u een alternatief adres opgeven, zodat de kans op een geslaagde aflevering groter is

Bestel nu!


LEVERTIJD

Wat is de levertijd?

De bestelling die voor 18.00u zijn geplaatst en betaald worden dezelfde dag nog verstuurd (mits de artikelen voorradig zijn). Normaal gesproken heeft u het de volgende dag dan in huis.


 

BETALING

Hoe kan ik betalen?

U krijgt automatisch een bestelbevestiging. Hierop staan al onze gegevens en een ordernummer. Bij vooruitbetaling gelieve het ordernummer vermelden. U kunt betalen met iDEAL (eenmalige machtiging), PayPal, een bankoverschrijving of rembours (betalen aan de deur).


Ik heb wel betaald met iDEAL, maar op de bevestiging staat `NIET BETAALD`

Omdat de bestelbevestiging eerder (automatisch) wordt verwerkt dan de betaling, krijgt u de bevestiging al via de mail, terwijl uw transactie wellicht nog loopt. U kunt dit altijd nazien onder `Mijn Gegevens` als u de factuur opent. Hierop staat dan de actuele status.

 


Ik woon in het Buitenland, krijg ik IBAN/Bic nummers?

U krijgt automatisch een bestelbevestiging/ factuur. Hierop staan al onze gegevens zoals IBAN, rekeningnummers en een ordernummer. Bij vooruitbetaling gelieve het ordernummer vermelden. U kunt overmaken (vooruitbetaling) middels een overschrijving. Rembours is alleen in België mogelijk.

Bestel nu!

 


ASSORTIMENT

Ik zoek een onderdeel, maar kan het niet vinden

Rechtsboven is een Zoekmachine, deze vindt vaak wat u zoekt. Soms is een ander woord nodig. Mocht u het toch niet kunnen vinden, dan kunt u altijd een mailtje sturen via-contact-


Wat is een padmaat?

torsie as, ongeremd 1000 kg, padmaat 1000

Padmaat is de maat van de aansluiting van de as op de opbouw. Bovenstaande schema verklaart een hoop!

Zie ook onder -KLANTENSERVICE-

Hebben jullie dealers of afhaalpunten in het land?

We zijn niet gebonden aan regio of dealers. We versturen uw bestelling het hele land door. U kunt ook een alternatief adres opgeven. Ook al woont u in Appingedam, dan kunnen we uw pakket in Zierikzee bezorgen, zonder extra kosten.

Welke maat strop moet ik kiezen?

Stroppen geven we weer in de KOKERmaat. Strop 30 past dus op een koker 30 breed. Om de pootlengte te bepalen, telt u de beide kokermaten bij elkaar en rekent daarbij 20mm voor de borgmoer, sluitring en stroppenplaat. Als u een (stelpijp) koker 30*30 op een trailerkoker 30(b)*60(h) wilt klemmen, kiest u strop 30 en stroppenplaatje 30*60. De pootlengte moet dan zijn (minimaal) 80mm (30+30 + 20). De borgmoer zal dan precies passen en de schroefdraad zal minimaal uitsteken.

Is een mistachterlicht verplicht?

Vanaf 1 juli 2006 moeten aanhangwagens tot 750 kg verplicht voorzien zijn van een of meer mistachterlichten. Deze verplichting geldt ongeacht het bouwjaar van de aanhanger. Wel geldt er een uitzondering: indien de trekkende auto geen mistachterlicht heeft, dan hoeft de aanhangwagen die ook niet te hebben.
Voor aanhangwagens die zwaarder zijn dan 750 kg (dus voorzien van een eigen kenteken) geldt dat zij één of twee mistachterlichten moeten hebben, als ze zijn gebouwd na 31 december 1997. Als de aanhangwagen eerder is toegelaten, is een mistachterlicht niet verplicht.

Bestel nu!