Verzendkosten vanaf € € 75.-:    vlag nl € Gratis           vlag be € € 5,-

Hieronder een overzicht van veel voorkomende vragen én de bijbehorende antwoorden. Staat uw vraag er niet bij, neemt u dan
-contact- met ons op.
Een kijkje achter de schermen bij TrailerPlus? Bekijk onze virtuele tour!


CONTACT

Jullie zijn een webwinkel, maar kan ik ook jullie ook bellen voor vragen of een telefonische bestelling?

We zijn telefonisch bereikbaar, maar we kunnen u helaas niet altijd te woord staan. Ons telefoonnummer is 0528 - 854 443

BELLEN voor artikel-informatie of orderstatus op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag tussen 08.00 en 12.00 uur

We verwerken géén telefonische bestellingen.

We hebben ook een chat optie in onze webwinkel, waar we doorgaans binnen 3 minuten reageren! (mits we online zijn)

Verder kunt u ons ook via WhatsApp benaderen. Dat is erg handig met foto's en technische vragen. Ons speciale Klantenservice WhatsApp nr is 06 11 44 88 18

WhatsApp met ons!

 


NIEUWE KLANT

Ik heb geen KvK inschrijving. Kan ik wel bij TrailerPlus kopen?

Iedereen kan klant worden. De site is juist gericht op particulieren. Vandaar ook de prijzen inclusief BTW. Voor regelmatig terugkerende zakelijke klanten hebben we aparte regelingen.

Waarom vragen jullie naar mijn telefoonnummer?

We bellen klanten (bijna) nooit, maar vinden uw telefoonnummer erg handig bij uw afwezigheid tijdens bezorging. De vervoerder kan dan meteen contact opnemen met u. Een mobiel nummer is dan erg praktisch.


Wat kan ik verwachten van jullie Nieuwsbrief?

Met enige regelmaat versturen we Nieuwsbrieven. We doen dit hoofdzakelijk om u op de hoogte te brengen van nieuwe of gewijzigde artikelen. Verder is de Nieuwsbrief informatief van aard, met handige Tips en ` O ja ` momenten. Rond de vakanties en feestdagen informeren we via de Nieuwsbrief hoe we  omgaan met aangepaste verzenddagen etc.

Bestel nu!


VERZENDING

Versturen jullie een as voor €niks?

We rekenen standaard € geen verzendkosten voor ordes vanaf € 75.-     €Verzendkosten vanaf € 75,- gratis - € 5,-

klik -hier- voor meer info over verzenden en retourneren

 


Wie komt er bezorgen?

We versturen onze pakketjes en pallets met TransMission  Pakketzendingen kunt u altijd volgen via Track&Trace Bij afwezigheid laat de bezorger normaliter een bericht achter met een instructie hoe verder te handelen.


Wat zijn de bijkomende kosten voor REMBOURS?

De kosten voor Rembours (betaling bij aflevering) bedraagt voor NL € € 17.50  en voor BE € 25.-  ipv de standaard verzendkosten. We hebben het tarief voor `Betaling bij aflevering` moeten bijstellen omdat men vaak, òf niet thuis is, òf géén contant geld heeft, òf de bestelling weigert. De gemaakte transportkosten worden dan wel aan ons doorberekend.

 

Wat zijn de openingstijden?

Onze online catalogus is 24/7 geopend.


Kan ik na een gedane bestelling nog iets toevoegen?

Nabestellen of een vergeten artikel toevoegen kan zeker. Het beste doet u dat gewoon via de shop en kiest u de normale verzend- en betaalwijze zoals ook bij de eerste order. De shop rekent dan wel verzendkosten. Mocht inderdaad blijken dat e.a. gecombineerd kan worden, dan zullen we een Waardebon aan uw account koppelen. Vanwege ons geautomatiseerde systeem is handmatig toevoegen erg bewerkelijk en dus tijdrovend.


Moet ik bijbetalen voor zware zendingen?

We kennen géén administratiekosten, kleine orderkosten of iets dergelijks. We geven wel korting op de verzendkosten! Verzendkosten vanaf € 75,- gratis - € 5,-

Voor zakelijke klanten gelden andere verzend-tarieven


Mijn bestelling past in een enveloppe, krijg ik geld terug?

We kennen géén administratiekosten of iets dergelijks. Daar staat tegenover dat we ook geen korting op de verzendkosten geven bij kleine zendingen.


Mijn bestelling past makkelijk in een enveloppe, waarom versturen jullie dan toch als pakket en moet ik €€ 7,50 verzendkosten betalen?
Enveloppe zendingen zijn niet te traceren. Als een zending zoekraakt is het risico voor TrailerPlus. Om onnodige rompslomp te vermijden, sturen we in principe alles als pakketje. Voor de zekerheid.
 
Hoe zit het met annuleren of terugsturen?

Zendingen of artikelen welke niet aan de verwachtingen voldoen, kunt u terugsturen. Wel dient u e.e.a. aan te melden middels ons RETOURFORMULIER (online) Verder dient u een kopie van dit formulier met de zending mee te sturen. Zo hebben wij meteen al uw gegevens bij de hand. Niet voorgemelde zendingen, of geen gegevens in het pakket betekent vertraging in de afhandeling. Uiteraard dienen de retourartikelen ongebruikt en onbeschadigd te zijn.


Versturen jullie ook naar België?

We versturen regelmatig zendingen naar het Buitenland. De standaard verzendkosten bedragen dan € 5,95 (orderbedrag €25.-) Hier kan bij zware zendingen van worden afgeweken. Een evt. toeslag volgt zo spoedig mogelijk. Verzendkosten vanaf € 75,- gratis - € 5,-


Wat zijn de verzendkosten voor zakelijke klanten?


 Zakelijke klanten RESELLER

bestelbedrag:

€ 0.00 -- € 100.- Verzendkosten € 17.50 (€7.50 + € 10.- toeslag)

€ 100.- -- € 1000.- Verzendkosten € 7.50

€ 1000.- -- € meer Verzendkosten € 0.00

Rembourstoeslag € 10.- Extra op bovengenoemde bedragen


Wordt er ook op zaterdag bezorgd?
TransMission levert af op werkdagen. Dus van maandag t/m vrijdag. `s Zaterdags in principe geen leveringen.


Bezorgen jullie ook op postbus?
TransMission levert NIET af op postbusadressen. Wel kunt u een alternatief adres opgeven, zodat de kans op een geslaagde aflevering groter is

Bestel nu!


LEVERTIJD

Wat is de levertijd?

We streven ernaar om uw bestelling binnen 3 werkdagen (na ontvangst betaling) af te leveren. In de meeste gevallen lukt dat ook, behalve wanneer een artikel niet voorradig is.

We sturen in principe niet na, tenzij we dit met u overeenkomen.


BETALING

Hoe kan ik betalen?

U krijgt automatisch een bestelbevestiging/ factuur. Hierop staan al onze gegevens en een ordernummer. Bij vooruitbetaling gelieve het ordernummer vermelden. U kunt overmaken (vooruitbetaling) middels een overschrijving, betalen met iDEAL (eenmalige machtiging) of betalen aan de deur. (rembours)


Ik heb wel betaald met iDEAL, maar op de bevestiging staat `NIET BETAALD`

Omdat de bestelbevestiging eerder (automatisch) wordt verwerkt dan de betaling, krijgt u de bevestiging al via de mail, terwijl uw transactie wellicht nog loopt. U kunt dit altijd nazien onder `Mijn Gegevens` als u de factuur opent. Hierop staat dan de actuele status.

 


Ik woon in het Buitenland, krijg ik IBAN/Bic nummers?

U krijgt automatisch een bestelbevestiging/ factuur. Hierop staan al onze gegevens zoals IBAN, rekeningnummers en een ordernummer. Bij vooruitbetaling gelieve het ordernummer vermelden. U kunt overmaken (vooruitbetaling) middels een overschrijving. Rembours is in het Buitenland helaas niet mogelijk.


Bestel nu!

 


ASSORTIMENT

Ik zoek een onderdeel, maar kan het niet vinden

Rechtsboven is een Zoekmachine, deze vindt vaak wat u zoekt. Soms is een ander woord nodig. Mocht u het toch niet kunnen vinden, dan kunt u altijd een mailtje sturen via-contact-


Wat is een padmaat?

torsie as, ongeremd 1000 kg, padmaat 1000

Padmaat is de maat van de aansluiting van de as op de opbouw. Bovenstaande schema verklaart een hoop!

Zie ook onder -KLANTENSERVICE-

Hebben jullie dealers of afhaalpunten in het land?

We zijn niet gebonden aan regio of dealers. We versturen uw bestelling het hele land door. U kunt ook een alternatief adres opgeven. Ook al woont u in Appingedam, dan kunnen we uw pakket in Zierikzee bezorgen, zonder extra kosten.

Welke maat strop moet ik kiezen?

Stroppen geven we weer in de KOKERmaat. Strop 30 past dus op een koker 30 breed. Om de pootlengte te bepalen, telt u de beide kokermaten bij elkaar en rekent daarbij 20mm voor de borgmoer, sluitring en stroppenplaat. Als u een (stelpijp) koker 30*30 op een trailerkoker 30(b)*60(h) wilt klemmen, kiest u strop 30 en stroppenplaatje 30*60. De pootlengte moet dan zijn (minimaal) 80mm (30+30 + 20). De borgmoer zal dan precies passen en de schroefdraad zal minimaal uitsteken.

Is een mistachterlicht verplicht?

Vanaf 1 juli 2006 moeten aanhangwagens tot 750 kg verplicht voorzien zijn van een of meer mistachterlichten. Deze verplichting geldt ongeacht het bouwjaar van de aanhanger. Wel geldt er een uitzondering: indien de trekkende auto geen mistachterlicht heeft, dan hoeft de aanhangwagen die ook niet te hebben.
Voor aanhangwagens die zwaarder zijn dan 750 kg (dus voorzien van een eigen kenteken) geldt dat zij één of twee mistachterlichten moeten hebben, als ze zijn gebouwd na 31 december 1997. Als de aanhangwagen eerder is toegelaten, is een mistachterlicht niet verplicht.

Bestel nu!